We zijn er - Reisverslag uit Sand Dunes Village, Verenigde Staten van Janine Dinkela-Erenga - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Sand Dunes Village, Verenigde Staten van Janine Dinkela-Erenga - WaarBenJij.nu

We zijn er

Blijf op de hoogte en volg Janine

02 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Sand Dunes Village

Nou eindelijk het eerste reisverslag. Hopen dat het lukt niet hele beste WiFi.
Het begon goed. Marc bracht ons naar Schiphol en door via p3 te rijden hadden we geen enkel oponthoud. Bij het inchecken bleek dat we niet naast elkaar konden zitten. Maar ze zouden kijken wat ze konden doen. Verder ging alles prima. Veel oranje sporters en even op de foto met wielrenster Marianne vos! Boarden ging ook snel. Benthe en ik naast elkaar. Ed apart. Maar toen we eenmaal zaten..... 2 uur genageld aan de grond, geen millimeter verplaatst! Erg frutrerend en toen moest de 10 uur durende vlucht nog beginnen. De jongeman naast mij wilde ruilen van plaats, dus dat was wel weer opgelost. Na 5 afleveringen veep dora frezen spelletjes waren we in Houston, maar uiteraard vlucht gemist... Gelukkig overgeboekt naar latere vlucht. Die we ook bijna gingen missen omdat we een koffer kwijt waren. De een zei die is nog op Schiphol de ander dacht Houston. In Denver moesten we formulier invullen. Maar ook deze vlucht had vertraging. Weer uur extra in vliegtuig gezeten... Op Denver aangekomen stonden we bij de balie voor de vermiste tas maar tot onze verbazing moest ie in Denver zijn. Benthe had onze tas in een ander vliegtuig zien gaan.... En ja hoor onze eigenwijze tasje had een andere vlucht genomen! Pffff om half 10 waren eindelijk in ons hotel nadat de autoverhuurder ons bijna een poot uit had gedraaid met een upgrade... Dus exact 24 uur na vertrek eekmaatlaan waren op plaats van bestemming...

• 02 Augustus 2016 - 09:23

Dinie Erenga:

hallo lieve kinderen wat een onderneming wij hopen dat het met de tas ook goed komt en verder een fijne reis gewenst groetjes papa en mama erenga.

• 02 Augustus 2016 - 11:48

Ellen Zuiderveld :

Poeh, niet echt een lekkere start...ik ga nu verslag nr.2 lezen

• 03 Augustus 2016 - 15:29

MuJoAndKids:

Das balen zeg! Maar gelukkig de koffer niet kwijt.